JAKÉ BUGY MŮŽETE POTKAT PŘI PRÁCI S OPTIMALIZACEMI?

31. 1. 2024 Aktuálně

Jako každá velká společnost, má i Meta své mouchy. V rámci Meta Ads můžeme u každé kampaně nastavit několik reklamních sad a samotných reklam. Meta se velmi snaží nastavení co nejvíce ulehčit a zautomatizovat. Ne vždy se jedná o krok, který by práci skutečně zjednodušil a některé automatické optimalizace u vizuálů dělají víc škody než užitku.  

Bude se vám tedy hodit info o tom, jak tyhle automatizace vypnout. Refreshněte s námi své znalosti. 

 

1.Pokud nahrajeme vizuál a dáme optimalizace, automaticky vidíme, že je vše vypnuto:

 

2. Po odkliknutí ale rychle zjistíme, že je vše jinak a optimalizace se samy na stavily: 

 

 

ŘEŠENÍ 

Náš problém jsme vyřešili tím, že jsme v prvním kroku optimalizace nejprve zapnuli a pak hned vypnuli. Tím jsme zajistili, že optimalizace skutečně zůstaly vypnuté. 

 

CO BY SE JINAK MOHLO STÁT? 

 Možná se ptáte, co by se stalo, kdybyste tyhle optimalizace nechali zapnuté a spustili reklamu. Máme pro vás ukázku. Reklama si například může vytáhnout náhodný text z vašeho webu, což bohužel může znamenat i něco takového: 

Potvrzení o tom, že používáte cookies, je sice fajn, ale není to nejlepší způsob, jak na vaši stránku nalákat nové lidi. Proto doporučujeme vše nejlépe třikrát zkontrolovat, aby se váš Fresh text neztratil v optimalizačním překladu.

 

Adéla Gerhartová