JAKÉ BUGY MŮŽETE POTKAT PŘI PRÁCI S OPTIMALIZACEMI?
Jako každá velká společnost, má i Meta své mouchy. V rámci Meta Ads můžeme u každé kampaně nastavit několik reklamních sad a samotných reklam. Meta se velmi snaží nastavení co nejvíce ulehčit a zautomatizovat. Ne vždy se jedná o krok, který by práci skutečně zjednodušil a některé automatické optimalizace u vizuálů dělají víc škody než užitku.
Bude se vám tedy hodit info o tom, jak tyhle automatizace vypnout. Refreshněte s námi své znalosti.
1.Pokud nahrajeme vizuál a dáme optimalizace, automaticky vidíme, že je vše vypnuto:
2. Po odkliknutí ale rychle zjistíme, že je vše jinak a optimalizace se samy na stavily:
ŘEŠENÍ
Náš problém jsme vyřešili tím, že jsme v prvním kroku optimalizace nejprve zapnuli a pak hned vypnuli. Tím jsme zajistili, že optimalizace skutečně zůstaly vypnuté.
CO BY SE JINAK MOHLO STÁT?
Možná se ptáte, co by se stalo, kdybyste tyhle optimalizace nechali zapnuté a spustili reklamu. Máme pro vás ukázku. Reklama si například může vytáhnout náhodný text z vašeho webu, což bohužel může znamenat i něco takového:
Potvrzení o tom, že používáte cookies, je sice fajn, ale není to nejlepší způsob, jak na vaši stránku nalákat nové lidi. Proto doporučujeme vše nejlépe třikrát zkontrolovat, aby se váš Fresh text neztratil v optimalizačním překladu.
Adéla Gerhartová
-
5. 2. 2024Navigovat v Google Analytics 4 může být náročné. V tomto...
-
31. 1. 2024
Vzděláváme se aneb co jsme si odnesli z kurzu “Právo a AI v tvorbě obsahu”
V prosinci jsme využili možnost na den odložit notebook a... -
2. 10. 2023
Naše tradiční Xmas snídaně proběhla 14.9.
Vůně cukroví, světýlka ozdobených stromků, nákupy a očekávání nadcházejících Vánoc...