Případová studie asupport , s.r.o.
O společnosti asupport
Společnost asupport s.r.o. byla založena na začátku roku 2003 s cílem vybudovat striktně nezávislou servisní organizaci působící v regionu střední a východní Evropy. asupport… nabízí jak servis spotřebitelům tak služby pro dovozce či výrobce zboží. Zajišťuje servis produktů v režimu zvoleném výrobcem, technickou i obchodní podporu, provoz hot-line, plošné reworky, recally, apod.
Zadání klienta a hlavní cíle
Získat pro zavedený web relevantní uživatele hledající servisní služby v oblasti osobních počítačů, notebooků, netbooků či ultrabooků všech různých značek.
Průběh kampaně
Klient přišel s již vytvořenou a vcelku dobře strukturovanou kampaní, která mu fungovala, ale chtěj ji posunout na ještě vyšší úroveň. Na nás tentokrát tedy bylo především kreativně uchopit reklamu tak, abychom existující sestavy a inzeráty vylepšily natolik, aby se pro určené uživatele staly zajímavějšími a poutavějšími.
Podobně jako u jiných projektů i zde došlo k analýze trhu, zákazníků i konkurence, abychom získali ucelený pohled na celý obor. Nalezli jsme po delším pátrání výhody, kterými klient převyšoval konkurenci, které si jeho zákazníci velice oblíbili a co skutečně přitahovalo zákazníky nové.
Jakmile jsme postupně podrobili kampaň novým poznatkům, bylo jen otázkou času, nežli se výkon kampaně zvýší. Během několika měsíců celkové náklady klesly o 20 %, když jsme dokázali snížit cenu za prokliky z původních 14,73 Kč na 11,78 Kč (průměrně), a proklikovost (CTR – click-through rate) reklam se zase takřka zdvojnásobila – zvedla se o 95,77 %.
Vyjádření klienta
„Fresh zefektivnilo naše internetové kampaně. Navíc nyní pravidelně získáváme kvalitně zpracované informace. Prostředky vynakládané na práci agentury jsou nižší než úspora na kampaních. To že jsme svěřili správu profesionálům nás v zásadě nestojí žádné prostředky, vše se vrací díky zefektivnění kampaní.“
David Hájek
jednatel společnosti asupport
-
11. 6. 2018Co nám říká CSR Pokud zkratku neznáte, tak se jedná...
-
14. 5. 2018
Plánujete strategicky nebo „na koleni“?
Řešíte komunikaci na Facebooku, Instagramu, YouTube a další kanálech? Protože... -
13. 11. 2017
Čím se bude lišit tato vánoční sezóna od těch minulých?
Vánoce se pomalu a jistě blíží. Mnoho podnikatelů v maloobchodu vám...