Online marketing jako zdroj prodejů? Ukážeme vám, jak začít. Na naší Fresh snídani
Čas: od 9:00 do 12:00
Kde: Impact Hub Praha, Drtinova 10, Praha 5 – Smíchov
Cena: 500 Kč bez DPH
O tématu
Možnosti online marketingu jsou dnes nedozírné. Již dávno se nejedná pouze o nástroj pro budování značky bez možnosti oslovit konkrétní publikum. Naopak většina online marketingových nástrojů umožňuje způsoby cílení, které dokáží podpořit váš obchod. Rozhodně vám nechceme tvrdit, že díky tomu můžete sedět doma a vydělávat miliony. Může se ale jednat o zajímavou možnost dát vědět těm, které by mohly vaše produkty/služby zajímat.
Nestačí si pouze zaplatit reklamu. Pro úspěšnou kampaň tohoto formátu je důležité spojit správně zacílenou reklamu se zajímavým obsahem. My si ukážeme pár tipů, jak na to.
Po absolvování snídaně byste měli získat rámcovou odpověď na následující otázky:
- Jaké kanály mohu využít pro oslovení svých potenciálních zákazníků/klientů?
- Jak mohu docílit toho, aby se můj inzerát na Facebooku dostal ke správným lidem? Jaké formy propagace mohu využít?
- Kdy se mi vyplatí zvolit sociální síť LinkedIn?
- Jaké formy kampaně na Google Adwords/Skliku se mi vyplatí a jaké nikoliv?
- Jak správně propojit a navázat jednotlivé kanály, abych dosáhl maximálního efektu kampaně?
- Jaký obsah mám vytvářet, aby nepůsobil pouze jako laciné PR, ale pomohl vybudovat vaši autoritu v oboru?
- Jak udržovat loajalitu stávajících klientů/zákazníků pomocí newsletterů a získat pomocí nich nové? Kde nejlépe sbírat kontakty?
Neslibujeme vám nemožné. Za jedno dopoledne se nestanete odborníkem na výkonnostní marketing. Můžete ale získat cennou inspiraci, případně se následně přihlásit na květnové celodenní praktické školení, na které vám jakožto účastníkovi snídaně poskytneme výraznou slevu.
Pro koho je snídaně vhodná?
- Prodejce B2B i B2C produktů;
- podnikatelé ve službách;
- provozovatelé e-shopů včetně těch se specifickým zbožím.
Harmonogram
- 9:00 – 9:30 Přivítání, snídaně
- 9:30 – 10:15 1. část snídaně Jak namixovat svůj online marketing, aby opravdu prodával
- 10:15 – 10:30 Coffee Break
- 10:30 – 11:15 2. část snídaně Jak namixovat svůj online marketing, aby opravdu prodával
- 11:15 – 11:30 Rozloučení se, prostor pro networking (nezapomeňte si doma vizitky)
Programem provedou
Nicolas Vrba, Senior Online Marketing Consultant
Přihlášení na snídani
Stačí jen vyplnit krátký přihlašovací formulář.
Je vám 1 snídaně málo?
Na květen chystáme navazující celodenní školení, na kterém probereme celé téma výkonnostního marketingu dopodrobna a budete si zde moci vyzkoušet teoretické poznatky v praxi. Sledujte náš newsletter a zůstaňte v obraze.
Při registraci na školení vám odečteme cenu Fresh snídaně od ceny kurzu. Tím pádem ji budete mít v podstatě zadarmo.
Přečtěte si před snídaní
Trendy v online marketingu, se kterými se nejspíše setkáte v roce 2017
Ideální věrnostní program? Zákazníka nadchne a vám vydělá
Chyby, které dělají podnikatelé na internetu. Díl 3. – Na Facebooku
Chyby, které dělají podnikatelé na internetu. Díl 4. – Při PPC
Chyby, které dělají podnikatelé na internetu. Díl 5. – Při e-mailingu
Těšíme se na vás.
Radim Bílý
-
5. 2. 2024Navigovat v Google Analytics 4 může být náročné. V tomto...
-
31. 1. 2024
JAKÉ BUGY MŮŽETE POTKAT PŘI PRÁCI S OPTIMALIZACEMI?
Jako každá velká společnost, má i Meta své mouchy. V... -
31. 1. 2024
Vzděláváme se aneb co jsme si odnesli z kurzu “Právo a AI v tvorbě obsahu”
V prosinci jsme využili možnost na den odložit notebook a...