Rozšiřujeme naše služby o Adform
Od června nabízíme kromě reklamních platforem Google, Seznam a Facebook také Adform. Adform je nezávislá dánská platforma pro nákup RTB reklamy (nákup prostoru pro bannery v reálném čase formou aukce). Adform dokáže vaše bannery zobrazit například na stránkách idnes.cz, csfd.cz, aktualne.cz a desítkách tisíc dalších webů z Česka i celého světa.
Široký zásah a přesné cílení
Díky statistikám v reálném čase vidíte, na kterých doménách je vaše reklama nejvýkonnější. Cílit můžete na zájmy uživatelů, demografii, ale také na konkrétní oblast podle GPS souřadnic s přesností na 100 metrů. To se obzvlášť hodí při propagaci místní pobočky, například restaurace nebo kavárny. Adform umožňuje cílit také na uživatele, kteří váš web navštívili v minulosti (retargeting) a případně jim doporučovat produkty, které zobrazili (dynamický retargeting).
Adform podporuje nejen obrázkové bannery, ale také videobannery a nativní reklamu, která více zapadá do designu webu a není pro uživatele rušivá.
Adform změří vaše bannerové kampaně
Pokud nakupujete reklamní bannery přímo (například přes mediální agenturu nebo Seznam), mohla by se vám hodit také další z funkcí platformy Adform. Může být totiž užitečným prostředníkem pro měření výkonu reklamy. Od dodavatele reklamy totiž často dostanete jen stručnou tabulku s výkonem, zatímco Adform stejný banner s kódem měří detailně a transparentně. Dokáže například změřit podíl skutečně zobrazených reklam (některé bannery se na webu sice načtou, ale uživatel k nim nedoscrolluje) a ve spojení se sledovacím kódem na webu také kvalitu návštěvnosti z jednotlivých domén a bannerů.
Kdy se Adform vyplatí do kampaně nasadit? Pokud potřebujete reklamu zobrazit velkému množství přesně zacílených uživatelů a zároveň mít přehled o výkonu domén. Adform může být alternativou ke Google bannerovým kampaním. Google totiž v poslední době omezil u bannerových kampaní možnost vyloučení zobrazení v mobilních aplikacích. Ty však mají velmi nízkou kvalitu – platíte za klik, který je častěji omylem než záměrem uživatele.
Adform se také skvěle se hodí pro doplnění televizní kampaně, časování kampaní je možné přesně sladit. Například můžete zobrazovat uživatelům bannery jen dvě hodiny po odvysílání spotu pro připomenutí.
Výkon Adform reklam aktuálně testujeme a v budoucnu se můžete těšit i na případové studie a srovnání s konkurencí.
Uvažujete o RTB reklamě? Rádi vám poradíme
David Mynář
-
5. 2. 2024Navigovat v Google Analytics 4 může být náročné. V tomto...
-
31. 1. 2024
JAKÉ BUGY MŮŽETE POTKAT PŘI PRÁCI S OPTIMALIZACEMI?
Jako každá velká společnost, má i Meta své mouchy. V... -
31. 1. 2024
Vzděláváme se aneb co jsme si odnesli z kurzu “Právo a AI v tvorbě obsahu”
V prosinci jsme využili možnost na den odložit notebook a...