Společnost Coca-Cola úžasným způsobem využila technologii rozpoznávání obličejů známou ze sociální sítě Facebook ve své letní kampani v Izraeli.

Návštěvníci Coca-Cola parku se mohli do svého Facebook profilu přihlásit z libovolného terminálu umístěného v parku pouze za pomoci svého obličeje a dále sdílet své zážitky, fotografie, videa atp. Kampaň s názvem Face Look je dalším příkladem nasazení technologií Facebooku v reálném světě a ukazuje, jak by v budoucnu mohlo fungovat propojení on-line a off-line světa.

Marek Kříž

Marek Kříž

Jednatel a zakladatel Freshe. Stará se o denní operativu, aby ve firmě panoval pořádek a pohoda. Jeho hobby je marketing stavebních projektů.

Přihlaste se k odběru novinek

    Máte chatbota na Facebooku? Připravte se na přísnější pravidla a nepřesné cílení

    Chatbotům a jejich tvůrcům nadělil Facebook nepříjemný vánoční dárek. Od 16. prosince začínají ve všech […]

    Číst více
    Recenze jako nástroj marketingu. Proč a jak s nimi aktivně pracovat?

    Recenze jako nástroj marketingu. Proč a jak s nimi aktivně pracovat?

    Říká se, že spokojený zákazník je tou nejlepší reklamou. To platí nejen v offline světě, […]

    Číst více

    Facebook nabídne lepší Stories, plánování Instagramu i alternativu YouTube

    Aktualizace na Facebooku se objevují rychleji než houby po dešti a občas není úplně snadné […]

    Číst více