Nový modul pro pokročilé newslettery
V uplynulých měsících jsme úspěšně dokončili vývoj poměrně rozsáhlého modulu starajícího se o rozesílání newsletterů. Na první pohled jednoduchá věc může při správném použití přinést velmi dobré marketingové výsledky. Jak to funguje a může fungovat i na vašem webu se dočtete v následujícím článku…
Sestavení newsletteru je opravdu jednoduché!
Modul pro newslettery spolupracuje s databází uživatelů ve vašem redakčním systému. Pokud provozujete eshop umí jednoduše pracovat i s produkty. V rámci implementace newsletter modulu vytvoříme vždy unikátní grafickou šablonu e-mailu (případně je možná tvorba a výběr z více šablon pro různé příležitosti) do které je možné jednoduše dopsat sdělení, vložit například slevový kód, akční nabídku a pouze na několik kliknutí připojit vybrané produkty. Tvorba a rozeslání profesionálního newsletteru tak nezabere více než několik minut práce. Abyste měli jistotu před samotným rozeslání, že e-mail vypadá opravdu dobře je zde možnost zaslat si testovací zkoušku newsletteru tak jak bude vypadat před „ostrou rozesílkou“.
Analytické nástroje a vyhodnocení
Po samotné rozesílce newsletteru vám systém hlídá údaje jako například:
- Počet příjemců
- Doručeno (delivery rate)
- Vráceno (bounce rate)
- Odhlášeno lidí
- Kliknutí
- Otevřeno (čtenost)
Tyto položky jsou vypsané jak v číselné podobě tak v přehledných grafech. Statistiky lze také analyzovat zpětně ve větším měřítku na více newsletterů za určité období atd.
Samozřejmostí je označování (tagování) jednotlivých newsletterů (kampaní) tak, aby byly rozlišené prokliky skrze konkrétní kampaň i v Google Analytics.
Technické zázemí
O samotné fyzické rozesílání e-mailů se stará naše partnerská agentura specializující se pouze na rozesílání e-mailů – MassMailing.cz. Díky preciznímu nastavení rozesílacích serverů, uzavření smluv s poskytovateli e-mailových služeb drtivá většina newsletterů „nespadne“ do SPAMu a je skutečně doručena svému adresátovi. Kapacitně je služba dimenzovaná na rozesílání cca 4 000 000 e-mailů denně.
Něco navíc
Stejně jako u všech našich služeb vždy bereme v potaz individuální požadavky a preference jednotlivých klientů, tak i u modulu pro newslettery je počítáno s neomezenými možnosti úprav.
Modul je možné konfigurovat pro sofistikované cílení newsletterů, kde jsou posílány například mutace jednotlivé kampaně rozdílné pro pohlaví uživatelů, personifikované newslettery nabízející dodatečné zboží nebo služby zákazníkům, kteří si již něco koupili (například pokud si zákazník zakoupil tiskárnu, systém zašle zákazníkovi po určité době nabídku na nové tonery atp.).
Samozřejmostí je personifikace odhlašovací stránky z newsletteru, kde je možné zákazníkovi znovu vysvětlit výhody newsletterů, zadat zpětnou vazbu a pokusit se ho odradit od odhlášení.
A mnoho dalšího!
Pokud ještě své newslettery nerozesíláte, nebo přemýšlíte o tom jak tuto činnost zefektivnit – kontaktujte nás pro více informací!
-
V rámci našeho desetiletého výročí jsme si dnes pozvali na rozhovor...
-
Web je středem vašeho marketingu. Ukážeme vám pár triků, jak z něj vytěžit maximum
Chce-li firma získat na internetu konkurenční výhodu, perfektní firemní web je... -
Malý hostingový slovníček
Protože naše hostingové řešení FreshCloud vstoupilo do ostré verze, můžete...