Google změnil vzhled vyhledávání – co to pro vás znamená?
Asi jste zaregistrovali, že Google v posledních dnech změnil výsledky vyhledávání. Na první pohled to vypadá jen jako lehký facelift řezů písem a barev, ale změny jsou hlubšího rázu, podívejme se společně co se změnilo a co to pro vyhledávání a SEO znamená.
Tak jako každá změna bývá většinou přijímána spíše negativně ani tato není a nebude výjimkou. Výsledky na první pohled dost splývají a hůře se v nich orientuje. Ale to je možná záměr?
Co Google konkrétně změnil?
- Titulky výsledků nejsou podtržené (tak jak jsme zvyklí z historie webu)
- Titulky jsou také větší a tučnější
- Barva modré u titulků je trošku jiný než dříve
- URL adresy jsou výrazně menší než dříve
- To nejdůležitější jsou, ale AdWords reklamy, které nyní už nejsou celé podbarvené a nesou jen malý štítek „ad“. Zde je patrný účel změny vzhledu, aby placené reklamy získaly více prokliků a zmátly uživatele tváříc se na první pohled jako výsledek přirozeného hledání a ne jako „reklama“.
Co se týče optimalizace pro vyhledávače znamená to jediné. Bude potřeba dát ještě lepší důraz na psaní chytlavých, zajímavých titulků! A to více než kdy dříve. Troufnete si na ně sami nebo se raději obrátíte na naše copywritery?
Přečtěte si více o tom co to jsou Titulky, Popisky a další v našem článku: http://www.goodygoody.cz/2013/08/seo-skola-co-to-je-titulek-a-popisek-stranky/
-
V rámci našeho desetiletého výročí jsme si dnes pozvali na rozhovor...
-
Web je středem vašeho marketingu. Ukážeme vám pár triků, jak z něj vytěžit maximum
Chce-li firma získat na internetu konkurenční výhodu, perfektní firemní web je... -
Malý hostingový slovníček
Protože naše hostingové řešení FreshCloud vstoupilo do ostré verze, můžete...