Nejlepší aplikace na úpravu stories? My je známe!
Důležitou součástí úspěšného instagramového účtu, jsou dobře zpracované stories. Vytvořte si...
Dnes mě zaujal inzerát na Facebooku, propagující pro mě dosud neznámý eshop dobrenapadyarady.sk. Inzerát se zobrazuje i s evidentně špatným popiskem, který je pro běžného uživatele v rámci stránky neviditelný viz: http://www.dobreradyanapady.sk/mala-kupelna.
Skrývá se hluboko v HTML kódu: „<p class=“form-allowed-tags“>Môžete použiť tieto <abbr title=“HyperText Markup Language“>HTML </abbr> značky a atribúty…“. Díky této nepozornosti webmastera vznikne takto trapný vizuál reklamního sdělení, který odradí většinu potenciálních návštěvníků a klientů:
Pokud si nejste jisti se správným využitím skrytých HTML tagů a popisků pro sociální sítě, kontaktujte svého webmastera 😉