„Od nádeničiny po marketingové strategie“ – rozhovor s veteránem freshího obchodu Radimem
V rámci našeho desetiletého výročí jsme si dnes pozvali na rozhovor...
Inzerenti loni na Facebooku investovali 5 miliard dolarů a v dalších letech očekává nejoblíbenější sociální síť nárůst okolo 20 % ročně. V posledních dvou letech přestala být „písečkem“ technologických firem a startupů, stále častěji na ní oslovují zákazníky i tradiční firmy. Možná uvažujete, jestli je pro právě pro Vaši firmu inzerce na Facebooku správná volba. Proto jsem pro vás připravil několik postřehů, které Vám při rozhodování pomůžou. Nebudu však Facebook jen vychvalovat, představíme si i jeho omezení.
Jak vidíte, inzerce na Facebooku je velmi zajímavá a při správné péči přináší až překvapivě dobré výsledky. A my ve Freshi takovou péči dokážeme zajistit.