Web je středem vašeho marketingu. Ukážeme vám pár triků, jak z něj vytěžit maximum

Akční nabídky Aktuálně Školení

Chce-li firma získat na internetu konkurenční výhodu, perfektní firemní web je základ. To není jen fráze. Při většině online i offline aktivit směřujete zákazníka na web. Když je špatný, odejde pryč a peníze na marketing přijdou vniveč. Aby byl web úspěšný, potřebujete například vědět, k čemu má sloužit, kdo jsou jeho cíloví návštěvníci a co na něm mají udělat (odeslat poptávku, zavolat apod.). Proto jsme se rozhodli další Fresh snídani zasvětit tomuto tématu a ukázat vám pár tipů, co můžete jako firma pro úspěch svého webu udělat.

Téma snídaně

Úspěšný web z pohledu klienta. Jak z něj získat maximum

O snídani

Snídaně je vhodná pro zástupce všech firem, kteří uvažují o redesignu firemního webu, či o velkých úpravách na něm.
Kdy: středa 13. září 2017
Čas: od 9:00 do 12:00
Kde: Impact Hub Praha, Drtinova 10, Praha 5 – Smíchov
Cena: 300 Kč bez DPH

Obsah

Nemusíte se bát, že bychom snídani pojali pouze jako laciné PR Freshe. Snídaně bude zaměřena naprosto věcně. Měli byste si z ní odnést především tyto poznatky:
  1. Kdy na webu stačí pouze upravit jednotlivé prvky a kdy je vhodné přistoupit k redesignu?
  2. Jak dospět k tomu, abyste správně určili cíle webu.
  3. Jak správně zapojit web do vaší marketingové strategie?
  4. Jaké nástroje a aplikace můžete při přípravě webu využít.
  5. Pár tipů a triků pro pořádání výběrového řízení sepsání na web, abyste z něj získali maximum. Jak sepsat zadání, abyste se s vaší agenturou pochopili.
Program snídaně je koncipován, aby si z něj odnesli patřičné poznatky firmy, které si vyvíjejí web interně, i firmy využívající služeb digitální agentury.

Program

9:00 – 9:30: Uvítání, snídaně
9:30 – 11:00: Seminář věnování pořádání výběrového řízení na web ze strany klienta
11:00 – 12:00: Prostor pro dotazy, networking (nezapomeňte si doma vizitky)

Snídaní provede

Ondřej Prokop
Jednatel digitální agentury Fresh a webový matador. Weby pamatuje ještě v dobách, kdy světovému internetu kraloval Flash a lidé si prohlíželi weby jen na stolních počítačích. Od nuly vybudoval firmu dělající webové stránky pro firmy jako Metrostav Development, CPI, Emco apod. Při tvorbě webů zažil mnoho úspěchů i pádů, o které se s vámi rád podělí. Kromě školení pro Fresh často pořádá školení i pro externí společnosti na webová a marketingová témata.
Přihlásit se na Fresh snídani

Pro více informací o snídani, platbě, či při hromadném přihlášení účastníků, neváhejte kontaktovat naši kolegyni Katarínu Lipovskou(lipovska@freshservices.cz; +420 731 247 247).Provozovatel události, společnost Fresh Services s. r. o., si vyhrazuje v případě nízkého počtu účastníků právo tuto událost zrušit a účastníkům vrátit peníze.
Těšíme se na vás
Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.